Daar zijn we dan!

15 september 2014 - San Carlos, California, Verenigde Staten

24 uur nadat we ons bedje in Nederland hebben verlaten, zijn we gearriveerd in San Francisco! Vluchten gingen prima, al had piloot nummer 1 wat moeite met de landing in Washington..Zal wel een herintreder zijn ofzo ;-).

Aansluitend de douane check. Dit viel ons reuze mee! Ze waren met het goede been uit bed gestapt denk ik. En dat onze douanier een smakelijk hapje was om te zien maakte de ervaring voor ondergetekende ook een stuk aangenamer.

Om alvast in juiste mood te komen hebben we ons vervolgens tegoed gedaan aan een Starbucks en een Wendy burger. Daarna onze huurauto opgehaald, eerste hotel opgezocht, gedoucht en zin om lekker lang te slapen...

Dat laatste heeft helaas niet lang mogen duren; jetlag! Sinds 03.00 uur klaarwakker. Zo maar even douchen, een muffin/wafel scoren bij het ontbijt en op weg naar Monterey, via Silicon Vallley! Even proberen of we een Google glass kunnen regelen ;-).

We vinden het nu al helemaal geweldig hier en dat gaat alleen nog maar beter worden! We houden jullie op de hoogte!

Heel veel liefs en dikke kus van ons!

1. Margriet en Teus:
    16 september 2014
    Leuk hoor. wij gaan jullie zeker volgen.

groetjes
  2. Maura & Michiel:
    16 september 2014
    Haai (wel oppassen voor die witte rakkers ;-))

We zijn nu al jaloers! Monterey is echt een hele leuke plek. Misschien hebben jullie tijd om het aquarium daar te bezoeken, vonden wij wel de moeite waard, zeker die de kelp-wouden.
    Nou kom maar op met die nieuwtjes!

Have fun, we houden ons van harte aanbevolen voor leuke gadgets uit silicon valley.

Grtz Mau en Chiel
  3. Dijmphie Boeijen:
    16 september 2014
    Hey lieverds. Wat leuk om jullie zo te volgen. Super!!! Geniet van jullie reis. Knuffel